Etichete

, , , , , ,

Dupa_mine_potopul_FOTO_Initiativa_Romaneasca
Cand l-am acuzat pe Traian Basescu de distrugerea PDL si infiintarea unui partid fara niciun viitor(PMP), toata lumea mi-a sarit in cap. Din pacate pentru cei care m-au acuzat de antibasism, cifrele vorbesc.

Chiar daca este doar un exit-poll, este clar pentru toata lumea ca Monica Macovei ar fi intrat cu sanse mari de victorie in turul doi. Daca adunam procentele obtinute de Monica Macovei cu cele ale Elenei Udrea si jumatate din procentele obtinute de Klaus Iohannis(voturi PDL), rezultatul este spectaculos.

Traian Basescu a distrus dreapta, pentru mofturile Elenei Udrea, lasand tara pe mana USL(PSD si PNL). Din vina dumneavoastra sunt nevoit sa votez in turul doi un candidat USL.

Domnule Basescu, si cu votul meu ati ajuns primar, mi-ati cerut si consilierii si am votat, ati vrut la Cotroceni si v-am votat de doua ori iar cand a venit vorba de suspendare am stat acasa. De ce trebuia sa distrugeti dreapta?

Foto: Initiativa Romaneasca