Etichete

, , , , , , , , ,

Romania_foto_Initiativa_Romaneasca

Da, si eu sunt membru al acestui „partid” numit Romania, un „partid din care fac parte toti romanii. Incapabili sa ne gestionam tara, acordam mereu franciza unor politicieni care ne promit doar ce vrem sa auzim.

Dusmanul etern al nostru ar trebui sa fie politicianul aflat la putere, cel care trebuie fortat sa faca tot ce a promis in campania electorala. noi l-am ales si este dreptul si datoria noastra sa-l alungam de la putere atunci cand se dovedeste a fi incapabil sa conduca tara. Francizatul politic nu are drepturi ci doar obligatii fata de popor.

De ce continuam sa acordam credit unor incapabili? Suntem impartiti in gasti de sustinatori uitand ca Romania este a noastra, a tuturor. Dupa alegeri, trebuie sa uitam de simpatiile politice, sa nu ne bucuram ca i-am invins pe „ceilalti” de parca ei nu sunt romani.

„pontistii”, „basistii”, „antonestii” si „ungurenii” ar trebui sa vegheze la bunul mers al tarii si nu la prosperitatea alesilor.

Dusmanul nostru de acum este USL. Maine sa-r putea sa fie PDL sau PMP. Suntem multi dar din pacate suntem divizati si asistam cu durere sau cu bucurie (in functie de partidul aflat la putere) cum este distrusa Romania.

Eu am un singur „partid”, Romania, TU?

Foto: Initiativa Romaneasca