Etichete

, , , ,

basist

Multi considera ca un basist este un sustinator neconditionat al lui Traian Basescu. Oare asa sa fie?

M-am intrebat de multe ori de ce unii ma considera basist cu toate ca nu sunt implicat politic. Eu am sustinut mereu principii si nu oameni politici. Daca sustin independenta justitiei nu inseamna automat ca il sustin pe Basescu in tot ce face. Ca majoritatea oamenilor politici, Basescu a facut si greseli. L-am taxat atunci cand a gresit si l-am aparat atunci cand a avut dreptate, asa cum ar trebui sa faca orice om cu un minim de discernamant.

Atunci cand independenta justitiei este in pericol ar trebui sa fim cu totii basisti si sa facem front comun impotriva tuturor celor care vor sa aserveasca justitia pentru a salva politicienii corupti care fac atata rau Romaniei. Fara o justitie independenta, Schegen este doar un vis pentru noi, dar un paradis pentru toate leprele din Romania.

Da, sunt basist, vreau o justitie independenta. Tu ce vrei?