Etichete

, , , ,

Borg-ul_Basescu

„Eu sunt Borg. Veti fi asimilati in PMP. Rezistenta este inutila”!
Orice asemanare cu serialul sf Star Trek nu este intamplatoare, Borg-ul Basescu a inceput asimilarea dreptei. Eu sunt prezentul si viitorul vostru, pare sa spuna Basescu.

Ei bine, nu. Nu accept sa fiu asimiliat, nu accept ca doar Basescu poate duce tara mai departe. Vreau sa am un viitor normal, nu dictat de o entitate divina. Basescu ne-a condus pe un drum bun, un drum spre democratie si valorile europene, iar pentru asta trebuie sa-i multumim.

Noi vrem sa mergem mai departe, nu sa ramanem prizonierii viziunii lui Basescu. L-am ales sa ne conduca timp de doua mandate dar a venit vremea schimbarii, cu sau fara voia lui Basescu. Nu vreau sa-mi impuna un partid, un candidat sau o doctrina, este dreptul meu sa-mi aleg drumul.

Fara o dreapta unita nu vom avea viitor. Partidele de dreapta au dreptul si obligatia sa-si decida strategia fara basisme. Pare aiurea sa-i reprosezi lui Blaga ca s-ar fi apropiat de PSD, atata timp cat Basescu a facut o alianta de guvernare cu social-democratii.

Partidele de dreapta si-au ales liderii, Basescu ar trebui sa paraseasca viata politica fara sa lase un testament urmasilor.