Etichete

, , , , ,

Arena_Nationala_foto_Initiativa_Romaneasca

Nu mai are rost sa vorbim de prestatia nationalei noastre de fotbal in grupa. Ce a fost, a fost, dar in final a iesit bine.

Avem o sansa mare sa ajungem in Brazilia, chiar daca nu avem o echipa cu adevarat competitiva, asta este si atat putem acum. Urmeaza un meci e baraj si indiferent de adversar trebuie sa abordam meciul de acasa pragmatic. Este pentru prima data cand imi doresc un meci nespectaculos, cu o aparare ermetica si daca se poate, cu un gol marcat in poarta adversa.

Publicul ar trebui sa inteleaga asta si sa-i incurajeze pe fotbalisti asa cum face galeria echipei Rapid, sa creada pina in ultimul minut in baieti si sa nu-i fluiere la orice pasa gresita sau centrare ratata. Imi doresc sa nu se auda fluierul arbitrului in vacarmul de pe Arena Nationala.

L-am criticat mereu pe Piturca pentru fotbalul slabut prestat de nationala. Ca orice suporter imi doresc sa castigam orice meci, indiferent de adversar, imi doresc o nationala cu mentalitatea generatiei de aur. Daca vom reusi calificarea, sper din tot sufletul sa mergem in Brazilia cu capul sus, cu dorinta de victorie, si cu mandria de a fi Roman.

Judecand la rece, sansele noastre sunt minime, dar cu ajutorul unor tribune pline si entuziaste, raportul de forte din teren se poate schimba indiferent de adversar.
Fotbalul este doar un sport si atat. Trebuie sa-l tratam ca atare si sa nu consideram ca o ratare de calificare este un dezastru national.

Pe ei, pe mama lor!

Foto: Initiativa Romaneasa