Etichete

, , , ,

Lacul_Morii_foto_Initiativa_Romaneasca

Saptamana trecuta am avut o surpriza placuta cand m-am plimbat pe Lacul Morii, din Bucuresti. Insula era invadata de copii, dotati cu manusi si saci de plastic, care adunau gunoaiele. Mi-a placut initiativa lor, copiii erau fericiti si multumiti ca pot contribui la mentinerea, in conditii civilizate, a unei insule uitate de autoritati.

Sacii plini au fost lasati la piciorul podului in speranta ca vor fi ridicati de cei care se lauda ca intretin curatenia in acest oras. Din pacate, in tara asta orice initiativa este sortita esecului. A trecut o saptamana si sacii sunt tot acolo, sfasiati de cainii comunitari. Nimeni nu a trecut sa-i ridice si nici nu sunt sanse sa treaca cineva.

Eu le multumesc acestor copii pentru gestul lor si sper sa nu fie unul singular. Am sa verific in zilele urmatoare daca sacii sunt tot acolo si promit sa mobilizez cativa prieteni ca sa-i mutam in curtea primariei.

Foto: Initiativa Romaneasca